Posted in Ganduri

Cluj, oraş al studenției mele

image

Servus, Kolozsvar!

Am avut ocazia, oportunitatea de a trăi viața de student aşa cum o visam, în alt oraș, cu mâncare de la cantină şi dormit în cămin (chiar dacă am dormit pe o uşă în anul I, a fost şi aia o lecție și o îndreptare de spate) 🙂

După ce am terminat facultatea, cineva mi-a spus: “acum, pentru carieră trebuie să schimbi din nou oraşul, de preferat cu unul mai mare”.

Eu am ales să merg acasă, să mai încep acolo o facultate (între timp am terminat şi Masterat-ul la Cluj). După absolvirea facultății de acasă voiam înapoi la Cluj, să îmi încep cariera de proaspăt “injiner”, însă Clujul nu m-a vrut, am fost la două interviuri, dar nu a fost să fie.

M-am ferit de Bucureşti! Mi se părea un oraș trist, comunist şi fără culoare… şi iată că deja au trecut 5 luni de când sunt aici şi nu e atât de “grav” pe cât mă aşteptam.

Revăzând Clujul acum şi plimbându-mă pe străzile-i pline de amintiri, mi-am dat seama că a fost oraşul studenției mele, oraşul care m-a învățat adevărate lecții de viață. M-a făcut să îmi dau seama că probabil îmi era doar teamă de un alt oraș nou şi “efortul” de a găsi omuleți noi. Dar a avut Cineva grijă să îmi fie bine şi la București. Şi dacă stau mai bine să mă gândesc, cu toate că am terminat o facultate la Cluj, tot nu cunosc la fel de mulți omuleți ca aici şi plus de asta este acel sentiment unic şi plăcut în care mă plimb pe străzi, mă pierd (aş fi în stare zi de zi) şi descopăr locuri şi oameni noi şi frumoşi.

Clujul va rămâne oraşul studenției, plin de amintiri care mai de care şi cele mai studențeşti nebunii trăite!

Leave a comment