Posted in Ganduri

Cu veşti de bine

Împreună: împreună în 2, împreună în 3.
Ultimul weekend petrecut acasă a fost plin de veşti bune: primii doi au fost cei care mi-au spus că s-au hotărât să devină trei – aştept cu nerăbdare confirmarea doctorului; apoi am primit vestea din partea celor doi omuleți dragi care, împreună, vor să vină să dea aripi viselor în acest oraș. Faptul că eu am venit singură aici, nu înseamnă că sunt mai puternică decât tine…

Veştile bune nu s-au oprit aici: “celula mea de criză, salvarea mea” este un puşti foarte deştept, olimpic şi campion la diverse activități, care mi-a dat vestea plecării la studii în țări străine. Mă bucur enorm de mult pentru el, şi nu doar pentru el, mai sunt câțiva copii talentați care au fost acceptați la universități din lumea largă… mă bucur pentru ei din tot sufletul, dar în acelaşi timp simt o teamă, simt că această țărişoară pierde valori, pierde oameni talentați şi frumoşi, cărora din păcate, aici nu le scoate nimeni valoarea şi talentul la iveală. Şi stau şi mă întreb ce are această țară să le ofere şi de ce s-ar mai întoarce? Sau poate din contră, (cazurile de față se exclud) cunosc caz care s-a întors în țară şi pur şi simplu s-a (re)îndrăgostit de plaiurile natale…

Călătoriți… mult, învățați… repede, trăiți… cu adevărat, iubiți… din suflet!

Leave a comment