Posted in Ganduri

Vacanțăăăă!

Sau mai bine spus… ziua și orașuuul!

E simplu, povestea lungă spusă pe scurt sună cam așa: sâmbătă 22 decembrie – Sibiu, duminică – Cluj, luni – Găbud (colindat în seara de ajun), marți și miercuri – Crăciunul – Sibiu, joi – Pitești, vineri –  Bologna (decolare din București), sâmbătă – Pisa, duminică – Fiesole, luni – Florența, marți, 1 ian – Pisa București – Pitești, miercuri, 2 ian – Sibiu, joi – Cluj, Cluj, Cluj…

Oare… dacă am venit din țări străine pe 1 ianuarie și am fost pe drumuri, chiar înseamnă că vom călători tot anul? ‘om trăi și ‘om vedea! 😀

Înainte de plecarea în concediu, am aplicat pentru concediu de odihnă – nu știu ce să spun despre această denumire :))

În ciuda orașelor, a drumurilor, a zborurilor și a oamenilor alături de care am trăit zilele astea, cel mai important este că pentru noi au fost două săptămâni în care ne-am văzut zi de zi! Două săptămâni în care am descoperit, în care ne-am descoperit, am învățat, am vizitat, am mâncat bunătățuri, ne-am plimbat prin locuri noi și ne-am bucurat.

Leave a comment