Posted in Ganduri

Dimineți cu zâmbet

Da, trebuie să recunosc, cea mai multă energie o am dimineața. Mă trezesc efectiv cu zâmbetul pe buze, mă simt recunoscătoare pentru o nouă zi primită.

La servici deja toată lumea îmi cunoaște energicul salut “neața, neața!” şi după cum zic ei, am şi o intonație anume pe care nu oricine o are 🙂

De când am venit în acest oraș m-am ferit de singurătate, de fapt, cred că de asta mi-a fost cel mai teamă. Am locuit o lună într-o parte, două luni în altă parte, iar din ianuarie, de când locuim sub același acoperiș, eu sunt mai mult decât fericită și recunoscătoare. Mi-ai spus într-o dimineață că şi tu te trezești cu energie, dar nu mereu binedispus, însă nu am avut curaj sau n-am vrut să recunosc că de multe ori simplul fapt să te văd acolo, îmi dă energie extra… Mulțumesc!

Leave a comment